میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

ختم صلوات و هدایای معنوی هدیه محضر شهید یحیی جعفری ندوشن والامقام



بسم الله الرحمن الرحیم


//// تکمیل می شود//// جان بر کفانی از استان یزد که در شهریور ماه بال در بال ملائک کشیدند 


زندگینامه شهید والامقام یحیی جعفری ندوشن :
شهید یحیی جعفری فرزند رضا در روز بیست و سوم بهمن ماه ۱۳۳۷ در خانواده ای مذهبی و کشاورز متولد شد. در شب ولادتش پدرش خوابی دید که دلیل بر نامگذاری اش به نام یحیی شد و خواب این بود که در شب بیست و سوم بهمن آن سال، نوزادی نزد او می آید و سلام می کند و در آن لحظه ندایی می شنود که می گوید او یحیی است. پدر از خواب بیدار می شود و به یاد حضرت یحیای زکریا گریه می کند. صبح همان شب به او خبر می دهند که همسرت فرزند پسری به دنیا آورده است. پدر خواب شب قبل را تداعی می کند و برای خانواده تعریف می کند و همه این موضوع خواب را تأیید می کنند و می گویند این همان یحیی است و نام او را یحیی انتخاب می کنند و هم بستگان که خواب را می شنوند می گریند و اینگونه این خواب را تعبیر می کنند که این پسر، همچون یحیی فرزند زکریای نبی به شهادت می رسد.


خاطره ای از شهید:

خاطرات شهید در اواخر زندگی اش این بود که خوابی می بیند که حکایت از شهادت او داشت. به اطرافیان نمی گوید ولی فقط به همرزمانش می گوید و تأکید می کند که فقط مواظب باشید که جنازه ام را اشتباهی دفن نکنند. اتفاقاً بعد از شهادت، پیکر پاکش را همراه ۵ شهید دیگر به یزد انتقال داده می شوند که در خلدبرین برای تجهیز مجدد شهدا اشتباهاً نام او را روی یک جنازه شهید دیگری که سوخته بود می گذارند وقتی بستگان برای تحویل او به خلدبرین می روند با تعجب با جسد سوخته ای روبرو می شوند که با دیدن جنازه دیگر شهدا متوجه می شوند که یحیی جنازه اش سالم است و فقط گلوله ای به سرش اصابت کرده و در حقیقت این همان رویای صادقه شهید بود.


نحوه شهادت:

بعد از جبهه کردستان، شهید یحیی جعفری ندوشن به جبهه های جنوب اعزام شد و حدود یک سال در جبهه دزفول و سوسنگرد از تمامیت میهن و انقلاب اسلامی دفاع نمود تا اینکه در تاریخ ۱۳۶۰/۰۶/۲۷ در جبهه سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش به سر و صورت به مقام والای شهادت نایل گردید. مزار او در حسینیه بالا شهر ندوشن تابعه شهرستان میبد واقع است.


روحش شاد و یادش گرامی


http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png



هدایای شما محضر روان پاک شهید یحیی جعفری ندوشن والامقام:

جهت تعجیل در فرج امام زمان عج الله

http://nodoushan.com/wp-content/themes/wp-max/scripts/phpThumb/phpThumb.php?src=http%3A%2F%2Fnodoushan.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F09%2Fyahya.jpg&w=250&zc=auto&q=Tخادم الشهدا : 2000 صلوات +قرائت زیارت عاشوراگمنام :313 صلوات
یاران مقتدر مظلوم: 1000 صلوات و یک سوره یاسین
بنی فاطمه :1000 صلوات
دختر مهر: 1000 صلوات و یک مرتبه سوره واقعه
تسنیم: 5000 صلوات ، پنج مرتبه سور یاسین و واقعه
باران:500 صلوات
دلنوشته های من:100 صلوات و فاتحه
دوست شهید یحیی جعفری : 2000 صلوات و زیارت عاشورا
نگین خاطره: 500 صلوات و زیارت عاشورا
علیزاده : صلوات خاص امام رضا (ع) ،  سوره یاسین ، 100 تسبیحات اربعه ، 5 مرتبه فاتحه



http://img.bhs4.com/cd/1/cd1bd39b46fd4378a23a1dceb501be5b71e396b6_large.jpg



با عرض ارادت، از همراهان بزرگوار ساکن شهر شهید پرور ندوشن (و شهرهای میبد و یزد در صورت امکان)خواهشمندیم به نیابت از تمامی شرکت کنندگان و بنده حقیر به زیارت این شهید والامقام مشرف شوند و طلب شفاعت و التماس دعا نمایند. ملتمس دعا خادم الشهدا


اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک