میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

هفته هشتم: ختم صلوات هدیه به شهید والامقام سردار مهدی باکری در سالروز شهادتشان

همچنان میهمان شهید والامقام سردار مهدی باکری باشیم.


شناسنامه شهید:

تاریخ تولد:  ۳۰ فروردین ۱۳۳۳ / محل تولد:میاندوآب 

تاریخ شهادت:۲۵ اسفند ۱۳۶۳ / محل شهادت: جزیره مجنون

مزارشهید:مفقود الاثر-ناپدید شدن پیکرش دراروند رود

سمت: فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا

عملیاتهای مهم: فتح‌المبین-بیت‌المقدس-رمضان-

مسلم بن عقیل-والفجر مقدماتی-والفجر ۱ تا چهار-خیبر-بدر


در بخشی از وصیتنامه آقا مهدی آمده است: «ای عاشقان اباعبدالله، بایستی شهادت را در آغوش گرفت، گونه‌ها بایستی از شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل کنیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکر گزاری به جا آورده باشیم.».

آقا مهدی فرمانده لشکر 31 عاشورا بود همو که مدتی نیز در لباس شهردار ارومیه، خدمت به خلق را برگزیده بود البته نه شهرداری که سوار ماشین گران قیمت شود و...؛ شهرداری که حتی بسیاری او را نمی شناختند و در مواقع بحرانی آستین همت را بالا می زد و بی نام و نشان پای کار می ایستاد و... اخلاص آقا مهدی برای همه زبانزد بود و دست آخر هم با شهادت مزد تقوا و خلوص در راه خدا را گرفت و هیچ نشانه ای از او برای خانواده اش بازنگشت. بله یک سالی از شهادت حمید، برادرش می گذشت و باز هم تقویم آخرین روزهای سال را نشان می داد، که نوبت آقا مهدی رسید و رفت. بیست و پنجم اسفندماه سال 63 در تقویم شهدا به یاد او ورق خورد.


وصیت نامه شهید:

 

«یا الله،‌ یا محمد، یا علی،‌ یا فاطمه زهرا،‌ یا حسن، یا حسین،‌ یا مهدی (عج) و تو ای ولی‌مان یا روح‌الله و شما ای پیروان صادق شهیدان.

خدایا چگونه وصیتنامه بنویسم در حالی که سراپا گناه و معصیت و نافرمانی‌ام. گرچه از رحمت و بخشش تو ناامید نیستم ولی ترسم از این است که نیامرزیده از دنیا بروم. می‌ترسم رفتنم خالص نباشد و پذیرفته درگاهت نشوم. یا رب العفو، خدایا نمیرم در حالی از ما راضی نباشی. ای وای که سیه روز خواهم بود. خدایا چقدر دوست داشتنی و پرستیدنی هستی! هیهات که نفهمیدم. یا اباعبدالله شفاعت! آه چقدر لذتبخش است انسان آماده باشد برای دیدار ربش، و چه کنم که تهیدستم، خدایا تو قبولم کن. 
 سلام بر روح خدا، نجات دهنده ما از عصر حاضر، عصر ظلم و ستم، عصر کفر و الحاد،‌ عصر مظلومیت اسلام و پیروان واقعی اش. عزیزانم شبانه روز باید شکرگزار خدا باشیم که سرباز راستین صادق این نعمت شویم و باید خطر وسوسه‌های درونی و دنیافریبی را شناخته و بر حذر باشیم که صدق نیت و خلوص در عمل، تنها چاره ساز است. 

 ای عاشقان اباعبدالله، بایستی شهادت را در آغوش گرفت، گونه‌ها بایستی از شوقش سرخ شود و ضربان قلب تندتر بزند. بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل کنیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکر گزاری به جا آورده باشیم. 

 وصیت به مادرم و خواهران و برادرانم و اهل فامیل: بدانید اسلام تنها راه نجات و سعادت ماست، همیشه به یاد خدا باشید و فرامین خدا را عمل کنید،‌ پشتیبان و از ته قلب مقلد امام باشید،‌ اهمیّت زیاد به دعاها و مجالس یاد اباعبدالله و شهدا بدهید که راه سعادت و توشه آخرت است. همواره تربیت حسینی و زینبی بیابید و رسالت آنها را رسالت خود بدانید و فرزندان خود را نیز همانگونه تربیت کنید تا سربازانی با ایمان و عاشق شهادت و علمدارانی صالح وارث حضرت ابوالفضل برای اسلام به بار آیند. از همه کسانی که از من رنجیده‌اند و حقی بر گردن من دارند طلب بخشش دارم و امید دارم خداوند مرا با گناهان بسیار بیامرزد. 

 خدایا مرا پاکیزه بپذیر. 

 مهدی باکری.»

روحشان شاد و راهشان پر رهرو

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png

ختم صلوات هدیه به روح مطهر شهیدوالامقام  سردارمهندس مهدی باکری

نیت : تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان عج الله

دوست شهدا: 200صلوات

لا حـول ولا قوه الا بالله العـلی العـظیم: 300 صلوات

باغبان: 200 صلوات و 300 لا حول و لاقوه الا بالله العلی العظیم

مژده دهنده: 100تا لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم

عاشق شهدا: ان شاالله 1000 صلوات و زیارت خاصه امام رضا علیه السلام و 100 بار تسبیحات اربعه



نوای زیبا و ارزشمند شهید گمنام، مفقود الاثر با احترام هدیه محضر شهید والامقام حمید باکری ومادران ارزشمندشهدای گمنام و مفقود الاثر و  همه همراهان و میهمانان بزرگوارشهدا
ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک


ان شاالله حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله  نایب الزیاره و دعاگوی میهمانان لا له ها هستم.

ضمن عرض پوزش اینهفته امکان اطلاع رسانی نبود. لطفا تشریف بیاورید به میهمانی شهدا و سنگرمان را منور به ذکر صلواتهایتان بفرمایید. به دیده منت پذیرای حضور سبزتان هستیم. یاعلی


هفته هفتم ختم صلوات هدیه به ارواح طیبه شهدای هویزه

با سلام و عرض ادب و پوزش بابت تاخیر.

در یادمان هویزه نایب الزیاره و دعاگوی همه ی شما میهمانان لاله ها بودم.

این هفته را میهمان شهدای هویزه باشیم

http://www.defapress.ir/IDNA_media/image/2016/01/102030_orig.jpg

هویزه؛ کربلای شهیدان مظلوم بی غسل و کفن؛ با فرماندهی شهید والامقام محمد حسین علم الهدی

پس از شهادت مظلومانه سید حسین و شهدای حماسه هویزه، ارتش عراق، منطقه عملیات و شهر هویزه را تصرف نمود و با تانک بر اجساد مطهر شهدا گذشت و شهر هویزه را با خاک یکسان کرد(16 دی ماه 1359). سپس اقدام به ایجاد میدان مین و سنگرها بتونی محکم در تمام بیابان هویزه نمود .


این همه استحکامات نظامی نتوانست جلوی پیشروی سپاه اسلام را بگیرد و 18 ما
ه بعد (سال 1361)، با عناید الهی، دوباره هویزه به آغوش مردم ایران بازگشت اما هیچ اثری از شهدا نبود .

برادرانی که توانسته بودند از حلقه محاصره دشمن خود را نجات دهند محل درگیری ح
ماسه سازان را تعیین نمودند و آنجا تعدادی پرچم به یاد شهیدان نصب گردیدو به تدریج بنای مزار شهدای هویزه ساخته شد و اجساد مطهری که از اطراف پیدا می شد به محل فعلی منتقل گشت از جمله شهید قدوسی ، شهید سلحشور و...

در سال 61 جنازه مطهر شهید علم الهدی در فاصله اندکی با مزار فعلی پیدا شده و ازقر
آن و آرپی جی او که در کنار جسدش بود ، شناسایی شد و پس از تشییعی باشکوه در اهواز پیکر او در کنار یاران وفادارش، آرام خفت.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png

ختم صلوات هدیه به ارواح طیبه شهدای هویزه
 نیت : تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان عج الله
قلب منیب:110 صلوات
دوست شهدا: 200 صلوات و 5 مرتیه ایت الکرسی
دو سکه محبت:1100 صلوات
مقتدر مظلوم:
2000صلوات+ یک سوره یاسین و الرحمن و واقعه و قدر و ملک
حاج آقا سید علی :سور یس و حشر و رحمن و 2000صلوات
دلنوشته های من:100 صلوات و فاتحه
عاشق شهدا 500 صلوات و زیارت خاصه امام رضا علیه السلام
لاحول و لا قوة الا بالله:300صلوات

با عرض ارادت، از همراهان بزرگواری که به زیارت کربلای ایران مشرف میشوندخواهشمندیم نایب الزیاره باشند و طلب شفاعت و التماس دعا نمایند.

ضمنا حقیر العاصی در یادمان هویزه نزد شهدای مظلوم والامقام، نایب الزیاره و دعاگوی همه ی شما میهمانان ارزشمند لاله ها بودم.ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک

هفته ششم ختم صلوات هدیه به روح مطهر شهید حاج حسین خرازی در آستانه سالروز شهادتشان


ضمن گرامیداشت هشتم اسفند؛سالروز شهادت شهید والامقام حسین خرازی، اینهفته میهمان حاج حسین بزرگوارباشیم.

 طلب حلالیت شهید خرازی از راننده عشقی و امدادگر بی‌خیال

شناسنامه شهید:

تاریخ تولد: 1شهریور ۱۳۳۶/ محل تولد: اصفهان / درجه: سرلشکر

تاریخ شهادت:۸ اسفند ۱۳۶۵ / محل شهادت: شلمچه

مزارشهید:شهر اصفهان-گلزار شهدا/سمت: فرمانده لشکر امام حسین علیه السلام


خصوصیات برجسته شهید حسین خرازی

شهید خرازی یک عارف بود. همیشه با وضو بود. نمازش توام با گریه و شور و حال بود و نماز شبش ترک نمی‌شد.
او معتقد بود: هرچه می‌کشیم و هرچه که به سرمان می‌آید از نافرمانی خداست و همه، ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد.
دقت فوق‌العاده‌ای در اجرای دستورات الهی داشت و این اعتقاد را بارها به زبان می‌آورد که: سهل‌انگاری و سستی در اعمال عبادی تاثیر نامطلوبی در پیروزیها دارد.  
دائماً به فرماندهان رده‌های تابعه سفارش می‌کرد که در امور مذهبی برادران دقت کنند.
همیشه لباس بسیجی بر تن داشت و در مقابل بسیجی‌ها، خاکی و فروتن بود. صفا، صداقت، سادگی و بی‌پیرایگی از ویژگیهای او بود.

شهید خرازی با قرآن و مفاهیم آن مانوس بود و قرآن را با صدای بسیار خوبی قرائت می‌کرد.
روزهای عاشورا با پای برهنه به همراه برادران رزمنده خود در لشکر امام حسین(ع) در بیابانهای خوزستان به سینه‌زنی و عزاداری می‌پرداخت و مقید بود که شخصاً در این روز زیارت عاشورا بخواند.

او علاوه بر داشتن تدبیر نظامی، شجاعت کم‌نظیری داشت. با همه مشکلات و سختیها، در طول سالیان جنگ و جهاد از خود ضعفی نشان نداد. قاطعیت و صلابتش برای همه فرماندهان گردانها و محورها، نمونه و از ابهت فرماندهی خاصی برخوردار بود.

حساسیت فوق‌العاده‌ای نسبت به مصرف بیت‌المال داشت، همیشه نیروها را به پرهیز از اسراف سفارش می‌کرد و می‌گفت: وسایل و امکاناتی را که مردم مستضعف دراین دوران سخت زندگی جنگی تهیه می‌کنند و به جبهه می‌فرستند بیهوده هدر ندهید، آنچه می‌گفت عامل بود، به همین جهت گفتارش به دل می‌نشست.

   http://ansarclip.ir//images/screenshot/1/Shohada/Farmandeh-Shahid-Kharazi.jpg


سخنی از شهید خرازی
همواره سعی‌مان این باشد که خاطره شهدا را در ذهن‌مان زنده نگه داریم و شهدا را به عنوان یک الگو در نظر داشته باشیم، که شهدا راه‌شان، راه انبیاست و پاسداران واقعی هستند که در این راه شهید شدند… ما لشکر امام حسینیم، حسین‌وار هم باید بجنگیم، اگر بخواهیم قبر شش گوشه امام حسین را در آغوش بگیریم، جز این نباید کلامی و دعایی داشته باشیم که «الّهُمَّ اجعل مَحیایَ، مَحیا محمدّ و آلِ محمد و مَماتی، مَماتَ محمّد وَ آلِ محمد"


شهید خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) برای پیروزی انقلاب سر از پا نمی شناخت  و

پس از پیروزی برای دفاع ازآن ، هفت سال حضور بی وقفه در عملیلتهای مختلف، سی بار مجروحیت

در عملیات خیبر دست راستش را همچون ابوالفضل علیه السلام تقدیم مولایش امام حسین علیه السلام نمودو

 در کربلای 5 با سر و دست پر از خون کربلایی شد...

روحشان شاد و راهشان پر رهرو

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png

ختم صلوات هدیه به روح مطهر شهیدوالامقام  شهید سردارحاج حسین خرازی

نیت : تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان عج الله


سبز اکلیلی:500 صلوات

دوست شهدا:200 صلوات

یاران مقتدر مظلوم:3000صلوات+ یک سوره یاسین و الرحمن و حشر

دختر مهر: 500 صلوات

دلنوشته های من: 100 صلوات

سفید زندگی کن تا سرخ بمیری:یه صفحه قرآن و 343صلوات

حاج سیدعلی:1000 صلوات

یه مسافر : 100صلوات


http://uupload.ir/files/dtvx_icon-download1.jpg توصیه بسیار ارزشمند و مهم و اخلاق شهدایی از زبان خود حاج حسین که حتما وبسیار کار ساز است ؛

برای شنیدنش با صدای خود شهید و با لهجه زیبای اصفهانی اش کلیک نمایید.مدت 43 ثانیه
http://uupload.ir/files/dtvx_icon-download1.jpg(چرا خدا عاشق حاج حسین شد؟ حاج حسین، چطورشهید حاج حسین شد؟)

جهت دریافت پاسخ کل سوالات در این مورد کلیپ از سردار خرازی

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pnghttp://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png

با عرض ارادت، از همراهان بزرگوار ساکن شهر شهید پروراصفهان (و شهرهای توابع در صورت امکان)خواهشمندیم به نیابت از تمامی شرکت کنندگان و بنده حقیر به زیارت این شهید والامقام مشرف شوند و طلب شفاعت و التماس دعا نمایند. ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک
با سپاس فراوان از زائر اصفهانی "به یاد شهدا" که نائب الزیاره میهمانان لاله ها در مزار مطهر شهید حسین خرازی هستند.