میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

هفته دوازدهم: ختم صلوات هدیه به شهدای والامقام خان طومان


 مدافعان حرمی که که در خان طومان کربلایی شدند

اسامی شهدای مدافعان حرم مازندرانی+تصاویر و مداحی تصویری

گفتم که پریشان نکنم اذهان را،رویِ جگرم گذاشتم دندان را

 ماندم به خدا چگونه خون گریه کنم!، مرثیه ی کربلایِ خان طومان را

مدافعان حرمی که که در خان طومان کربلایی شدند / اسامی شهدای مدافعان حرم مازندرانی+تصاویر و مداحی تصویری

در پی نبرد سنگین روزجمعه مورخ 18 اردیبهشت 1395 در جنوب حلب در سوریه جمعی از رزمندگان با گرفتار شدن در تله تروریست ها اسیر و شهید شدند.

این نبرد در شهرک خان طومان در نزدیکی حلب روی داد که در نهایت منجر به تسلط تروریست ها بر این منطقه شد.

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png



هدایای شما محضر روان پاک شهدای والامقام خان طومان:

جهت تعجیل در فرج امام زمان عج الله

قرارگاه اسمانی شهیدعلیرضاحجتی(خادم الشهدا):1313 صلوات

دختر مهر:سوره مبارک یاسین+500صلوات

دوست شهید:500 صلوات

قلب منیب:110 صلوات

سبز اکلیلی:500صلوات

مقتدر مظلوم: سوره واقعه- یاسین- الرحمن-جمعه+دعای علقمه+700 صلوات

مژده دهنده:زیارت عاشورا.سوره والفجر

دلنوشته های من:100 صلوات و قرائت فاتحه
باغبان:100 شاخه گل صلوات و قرائت فاتحه

با عرض ارادت،  ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک

**اسامی و نحوه شهادت و تصاویر شهدای والامقام خان طومان و مداحی مدافعان حرم  را در ادامه مطلب بخوانید و بشنوید

 

ائتلاف تروریستی «جیش الفتح » از پنجشنبه حملات شدیدی به شهرک «خان طومان» در جنوب غرب حلب آغاز کرد و سرانجام موفق شد پس از عملیات ناکام ماه گذشته، این بار با دادن بیش از ۷۰ کشته آن را مجددا اشغال کند.

بر اساس اخبار منتشر «محمد بابلسی » مسئول ستاد راهـیان نور مازندران و حاج رحیم کابلی دیروز در دفاع از حریم اسلام و حرم اهل بیت به فیض شهادت رسیده‌اند.

این در حالی است که مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران گفت: ۱۳ رزمنده سپاه کربلای مازندران در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر دیگر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.

عطر شهادت فرزندان غیور مازندرانی این بار نه از خاک های تفتیده جنوب بلکه از خرابه های شام و صحرای حلب به مشام می‌رسد.

تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) دلیل نمی خواهد، راهنمایش دل است و بهانه اش هم دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است به رنگ خون که جلوه ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.

آن روز اگر لشگر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا با حماسه آفرینی بی بدیل خود پرچم ولی نعمتان علی بن موسی الرضا (ع) را بر فراز مناره های فاو به اهتزاز درآورد، امروز هم شیرمردان عرصه جهاد و شهادت از این استان با غیرت اباالفضلی خود آماده اند تا جبهه کفر را در جنگ نیابتی علیه ایران را به زانو در بیاورند.

آن روز اگر لشگر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا با حماسه آفرینی بی بدیل خود پرچم ولی نعمتان علی بن موسی الرضا (ع) را بر فراز مناره های فاو به اهتزاز درآورد، امروز هم شیرمردان عرصه جهاد و شهادت از این استان با غیرت اباالفضلی خود آماده اند تا جبهه کفر را در جنگ نیابتی علیه ایران را به زانو در بیاورند.

هنوز آمار رسمی از تعداد اسرا و شهدای مافع حرم منتشر نشده است.

اما در این گزارش به تعدادی از شهدای مازندرانی که در خان طومان خون پاکشان بر زمین ریخت، اشاراه ای می کنیم :

شهید علیرضا بریری

فرمانده سپاه بابلسر گفت: شهید علیرضا بریری از بابلسر در حملات گروه‌های تکفیری به شهرک خان‌طومان در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

سیدموسی حسین‌نژاد شامگاه شنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علیرضا بریری، اظهار داشت: خانواده معظم شهدا به حضرت زینب(س) اقتدا کردند.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه اگر کسی از این خانوادهای بزرگوار بپرسد، "شهد شهادت را در خانواده خود چگونه می‌بینید؟"، قطعاً در پاسخ خواهند گفت: "مارأیت الّا جمیلاً" و این زیبایی، آن چیزی نیست که در توان درک و معرفت ناقص و دنیایی ما باشد.

حسین‌نژاد، ادامه داد: امروز و در مقطع حساس کنونی، خانواده‌های شهدا علاوه بر صبر و بردباری، مأمور به انجام مأموریتی سنگین و حساس هستند که شهدای متفق القول بر آن اجماع داشتند و آن پشتیبانی از ولایت فقیه است‌.

وی با بیان "امید است بتوانیم در پیمودن مسیر شهدا ثابت‌قدم باشیم"، گفت: شهید علیرضا بریری اهل بابلسر مازندران جهت دفاع از حرم اهل بیت به سوریه اعزام شده و در حملات اخیر گروه‌های تکفیری به شهرک خان‌طومان در جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای مدافع حرم پیوست.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: شهید علیرضا بریری متولد 30 فروردین 66 است و از او یک فرزند دوساله به‌نام محمدامین بریری به یادگار مانده است.

حسین‌نژاد، گفت: اطلاعات دقیق درباره برگزاری مراسم تشییع و گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر متعاقباً از طریق رسانه‌ها به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی تأکید کرد: تا این لحظه از شهرستان بابلسر تنها خبر شهادت شهید مدافع حرم علیرضا بریری تأیید شده و رسانه‌ها از انتشار اخبار و اسامی غیرموثق در فضاهای مجازی پرهیز کنند.

شهید علی جمشیدی

روز شنبه مورخ 18 اردیبهشت خبر تایید شهادت مدافع حرم نیشابوری شهید علی جمشیدی تصدیق شد .

با تایید خبر شهادت 13 مدافع حرم روز جمعه 17 اردیبهشت در منطقه خان‌طومان سوریه مطلع شدیم که یکی از این شهدا علی جمشیدی بسیجی داوطلب مدافع از حرم است، اما برای تائید خبر منتظر اطلاع‌رسانی قرارگاه امام حسین(ع) بودیم که عصر دیروز این خبر تأیید شد.

پس از تأیید نهایی به دلیل عدم حضور در منطقه، جانشین ناحیه به اتفاق از پرسنل و مسؤولان با حضور در منزل وی خبر شهادت را به خانواده شهید اطلاع دادند.

شهید بسیجی مدافع حرم چندی قبل داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت به سوریه اعزام شد که به آرزوی خود رسید.

شهید محمود رادمهر

مدافع حرم محمود رادمهر از استان مازندران شهر ساری در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در خانطومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید بهمن قنبری

شهید مازندرانی که در دفاع از حرم بانوی مقاومت خون پاکش بر زمین ریخت و به شهادت رسیدند.

پیکر شهید مدافع حرم "بهمن قنبری" به ایران بازگردانده شده است و فرداشب مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی نمازجمعه شهر بهشهر برگزار و پیکر این شهید در روز سه‌شنبه در این شهر تشییع خواهد شد.

شهید سعید کمالی

شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی در نبرد با نیروهای تکفیری در خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده و پاسداران سپاه میاندورود به همراه امام جمعه و فرماندار میاندورود با حضور در منزل شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی خبر شهادتش را به خانواده‌اش اعلام کردند.

شهید کمالی ماه قبل به‌عنوان یک بسیجی داوطلب در ساختن یادمان شهدای گمنام شهر سورک مشغول بود.

شهید کمالی در تدفین شهدای گمنام نیز تلاش زیادی داشت و گریه‌های او در زمان تشییع شهدا هنوز هم در یادها است.

شهید حسن رجایی فر و شهید رضا طاهر

علی‌اکبر محمد‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما از شهادت دو تن از پاسداران شهرستان بابل در درگیری‌های روز گذشته منطقه خان طومان سوریه خبر داد.

وی با بیان اینکه شهید «حسن رجایی‌فر» از بندپی غربی و شهید «سیدرضا طاهر» از روستای هریکنده بابل لاله‌های عاشورایی پایتخت شهدای شمالی کشور در روز گذشته بودند افزود: استان لاله‌خیز مازندران دوباره بوی شهدا گرفته و در ایامی که متعلق به امام حسین(ع) است، این پاسداران با خون خود همچنان در راه پاسداری از حریم حضرت زینب کبری(س) و در نهایت ایران اسلامی جان‌فشانی می‌کنند و باید آنها را الگوی مناسب برای دفاع از حریم اسلام دانست.

شهید جواد دوربین

استان ولایتمدار گیلان یک بار دیگر شهیدی والا مقام را به پیشگاه مطهر امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب هدیه داد و یکی از فرزندان غیور خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت(س) به خداوند تقدیم کرد.

بر اساس شنیده ها شهید جواد دوربین اهل خطه بندرانزلی استان گیلان و از پاسداران بازنشسته سپاه بود که در حین عملیات مستشاری در سوریه به  درجه شهادت رسید.

شهید حسین مشتاقی

فرمانده ناحیه سپاه نکا شنبه شب خبر شهادت حسین مشتاقی را به عنوان سومین شهید مدافع حرم از این شهرستان تایید کرد.

این شهید متولد 1364 ، متاهل و دارای دو فرزند دوقلو به نام های امیرمهدی و نازنین‌ زهراست.

حسین مشتاقی در دومین اعزامش به سوریه برای دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در نبرد با تکفیری ها در منطقه خان طومان به شهادت رسید.وی زمان دومین اعزام این شهید سرافراز به سوریه را 17 اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد.


پیش از این شهیدان عبدالرحیم فیروزآبادی و محمدتقی سالخورده از شهرستان نکا در دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در سوریه شهید شده بودند.بر اساس اعلام سپاه کربلای مازندران در روزهای اخیر 13 تن از مازندرانی های مدافع حرم در سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند و 21 نفر هم زخمی شدند.
پیش از این نیز 15 مازندرانی در دفاع از حرم خاندان اهل بیت (ع) در سوریه شهید شده بودند که پیکرهای پاکشان به کشور بازگردانده و تشییع شده بود.
استان مازندران تاکنون بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

پس از تأیید خبر شهادت حسین مشتاقی رزمنده دلاور لشکر 25 کربلا در منطقه خان طومان سوریه، جمعی از مسئولان شهرستان نکا با حضور در منزل شهید، خبر شهادت وی را به خانواده این شهید مدافع حرم اعلام کردند.

افتخار شهادت نعمت بزرگی است که نصیب هرکس نمی‌شود و فرد نائل شده به این درجه، نیازمند لیاقت بسیار بالایی است که خداوند به هرکس عطا نمی کند، لذا شهادت حسین مشتاقی نشان از روح بلند این رزمنده غیور دارد.

شهید علی عابدینی

بار دیگر فریدونکنار بوی شهادت به خود گرفت و این بار علی عابدینی دومین شهید مدافع حرم این شهرستان لقب گرفت.

فریدونکنار، شهرستانی که در دوران دفاع مقدس با این جمعیت اندکش 350 شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و هنوز هم راه و روش ایثار و گذشت را در خود جای داده است.

پس از مجروح شدن تعداد زیادی از رزمندگان و شهادت محمد شالیکار به عنوان نخستین شهید مدافع حرم فریدونکنار، این بار نوبت به یکی دیگر از رزمندگان دلاور این شهرستان رسید.

شهیدی که پس از سه بار مجروحیت در سوریه باز هم در میدان نبرد حضور داشت و این بار «خان طومان» وی را کربلایی کرد.

شهید علی عابدینی پس از سه بار مجروح شدن حاضر به ماندن در کشور نشد و راه شهادت را برگزید.

به گفته همرزم شهید عابدینی، این شهید بزرگوار در زمینه تاکتیک و تکنیک نظامی بسیار سرآمد و صاحب سبک بود.

شهید عابدینی شاگرد اول دانشگاه خود در مقطع لیسانس بود.

مجتبی جانبازی همرزم شهید علی عابدینی در جمع مسئولان و خانواده این شهید، اظهار کرد: شهید عابدینی از کسانی بود که یک گردان را عاشق خود کرده بود، در هر زمینه‌ای اعم از تاکتیک و تکنیک نظامی و مدیریت بر دیگران برتری داشت و صاحب سبک بود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در دانشگاه و در مقطع لیسانس رتبه نخست را به دست آورد و از وی تجلیل شد اما جبهه‌های نبر را بر درس ترجیح داد تا به هدف اصلی خود که شهادت است برسد.

این همرزم شهید با اشاره به اینکه  شهید عابدینی بسیار باهوش و نترس بود، گفت: چندین بار حرکات خطرناکی از وی دیدیم که احتمال شهادت وی را افزایش می‌داد، زمانی که به وی تذکر می‌دادیم می‌گفت «سه بار است که مجروح می‌شوم، شهادت برای ما نیست» اما به این شهید بزرگوار بارها توصیه کردیم که شهادت خوب است اما امروز اسلام رزمنده می‌خواهد.

جانبازی با اشاره به اینکه در یکی از جبهه‌ها مجروح زیادی دادیم و مجبور شدیم علی را به آنجا بیاوریم، خاطرنشان کرد: به اندازه‌ای در آن گردان خوش درخشید که حتی در نمازها نیز به وی در اقتدا می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه به مدیریت و تدبیر این شهید بزرگوار نیاز داشتیم، گفت: رفتار علی برای همه درس دارد.

این همرزم شهید افزود: با شهادت علی ضربه بزرگی خوردیم اما خوشحالیم که به آرزوی دیرینه خود رسید، علی رفت تا بماند و پاسخ سیلی خوردن حضرت زهرا(س) را به یزدیان بدهد و آینده از رشادت‌های این شهید بزرگوار می‌نویسد.

شهید رضا حاجی زاده

عصر امروز مسئولین شهرستان آمل و جمعی از پیشکسوتان و مردم ولایتمدار این شهرستان خبر شهادت «رضا حاجی‌زاده» شهید مدافع حرم آملی را با حضور در منزل پدری این شهید بزرگوار به اطلاع خانواده‌اش رساندند.


در این دیدار امام جمعه آمل خبر تایید شهادت «رضا حاجی‌زاده» را به خانواده این شهید بزرگوار اعلام کرد و افزود: شهادت افتخار بزرگی است که نصیب مردان خدا می‌شود و لیاقت آن را هرکسی پیدا نمی‌کند.
 

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی با اشاره به اینکه تلاش‌های این عزیزان حافظ امنیت ما است خاطرنشان کرد: شهرستان شهیدپرور آمل همچون زمان دفاع‌مقدس در عرصه نبرد با استکبار پیشتاز است.

گفتنی است، شهید رضا حاجی‌زاده اهل آمل، متاهل و دارای 2 فرزند در حمله ناجوانمردانه تکفیری‌ها به منطقه خان‌ طومان سوریه به شهادت رسید.

سردار شهید رحیم کابلی

سردار شهید رحیم کابلی در خانطومان سوریه به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید کابلی برای دفاع از عقیله بنی هاشم جان خود را نثار کرد و شهید مدافع حرم شد. همراه ایشان،شهیدانی چون بلباسی و حاجی نیز حضور داشتند.

شهید محمد بلباسی

شهید محمد بلباسی دیروز در درگیری با تروریستهای تکفیری داعش در خان طومان حلب به شهادت رسید.

شهید محمد بلباسی، متولد ۱۳۵۸ و رئیس سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران در درگیری های روز گذشته منطقه خان‌طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

از شهید بلباسی سه فرزند به نام های فاطمه، حسن و مهدی به یادگار مانده است.

در پایان شهادت دلاوران مازندرانی مدافعان حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم این عزیزان و مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می نماییم و به یقین اعلام می‌کنیم که خون این شهیدان مدافع حرم، طومار جبهه باطل به سردمداری آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل را در هم خواهد پیچید و اهداف شوم شیطان بزرگ در منطقه را با شکست سنگینی مواجه خواهد کرد.

برای شادی روح پرفتوحشان صلواتی عنایت فرمایید

 

دانلود مداحی تصویری

نظرات 9 + ارسال نظر
باغبان یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 22:00 http://tarig.blogfa.com/

هدیه به شهدای والامقام خان طومان 100 شاخه گل صلوات و قرائت فاتحه

سپاسگزاریم از هدیه نورانی و حضور سبزتان. ملتمس دعا

شمیم دل شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 20:32 http://ramazan1394.blogsky.com/

خدایا اگر بنده مطیعی نیستم دوستانی دارم که به ذکرت مشغولند، به نعمت وجودشان و احترام مناجاتشان و دل پاکشان به ما نظر کن.
.

سپاسگزاریم از حضور سبزتان در میهمانی لاله ها.

L پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 19:53 http://www.asemanman94.mihanblog.com

سلام و عرض ادب خدمت شما و همچنین عرض معذرت بخاطر غیبتم و تاخییرم .
پیشکش ناقابل بنده به روح این شهید والا مقام 100 صلوات و قرائت فاتحه
التماس دعا

سلام و عرض ادب
خواهش میکنم ..سپاسگزاریم از حضور سبز شما میهمان بزرگوار لاله ها .
اجرتان با شهدا
محتاج بدعای خوبان

دخترک مژده دهنده پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 18:15

زیارت عاشورا.سوره والفجر

اجرتان با شهدا ان شاالله

سبزاکلیلی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ساعت 00:51 http://www.jaragheyeshadi.blogfa.com

سلام

ممنون از دعوتتون

ان شاء الله 500 صلوات هدیه می کنم.

سلام و عرض ادب
از حضور سبز شما میهمان بزرگوار شهدا سپاسگزاریم.
اجرتان با شهدا

قلب مبیب سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 13:48 http://alaraf.mihanblog.com

بسم السلام
... اگر آه تو از جنس نیاز است
در باغ شهادت باز « باز» است....
خداوند همه شهدا را با سالار شهیدان محشور فرماید.
لطفاً تعداد 110 صلوات منظور بفرمائید.
اللهم عجل لولیک الفرج.

با سلام و عرض ادب
سپاسگزاریم از حضور سبز شما میهمان بزرگوار لاله ها و پیام معنویتان.
اجرتان با شهدا
شهادت روزیتان ان شاالله

دوست شهدا دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 17:33

سلام واقعاازتون ممنونم
خداخیرتون بده این شهداافتخارماهستند
هدیه ب روح پاکشون۵۰۰صلوات

سلام و عرض احترام
خواهش میکنم انجام وظیفه است .
اجرتان با شهدا ان شاالله

دختر مهر#pic دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 14:32 http://http://s8.picofile.com/file/8325669918/3.PNG

سلام مجدد .

یک یاسین+500 صلوات

سلام و عرض احترام
اجرتان با شهدا
روزیتان شهادت

به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند
زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها..

سلام ونور..
اعیاد بر شما مبارک..
ممنون از حضور و دعوت نورانی شما..
اجرتون با شهدا..
هدیه قرارگاه ما 1313 گل صلوات.
در پناه خدا و امام زمان(عج) زهرایی بمانید.

سلام و عرض ادب
و همچنین عرض تبریک دارم و از حضور سبز شما میهمان بزرگوار شهدا سپاسگزاریم.
اجرتان با شهدا
روزیتان شهادت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.