میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

میهمانی لاله ها

خـلـوتـی بـا شـهــدا... اینجا مقر شهداست، بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ... ختم صلوات هفتگی هر هفته هدیه به یک شهید(نیت همه ی ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج)

پست ثابت


بسـم رب الشهـدا و الصـدیقین

خـلـوتـی بـا شـهــدا...
بســم الله بگـویـیـد و وارد شـویـد ...اینجا مقر شهداست،

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pngهر هفته یاد و خاطره یک شهید، میهمان یک شهید و سر سفره بابرکت یک شهید باشیم


ختم صلوات هفتگی
هر هفته هدیه به یک شهیدوالامقام
(نیت ختمها تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان عج الله،  توفیق شهادت و شفاعت شهداست)

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.pngبا هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهدا با ترویج زندگینامه و وصایای شهدا
توام با ذخیره ثواب و پاداش اخروی با ذکر صلوات به برکت مقام والای شهدا ان شاالله

موسسه معراج شهداء در حوزه بسیج شهید قربانی قم آغاز به‌کار کرد
از همراهی و یاری شما میهمانان بزرگوار لاله ها سپاسگزاریم
ملتمس دعا خادم الشهدا

هفته پنجم ختم صلوات هدیه به روح مطهر شهید حمید باکری در آستانه سالروز شهادتشان

امام خمینی ره :" مزار شهدای مفقود الاثر در قلبهای ماست."

ضمن گرامیداشت ششم اسفند سالروز شهادت شهید والامقام حمید باکری ، اینهفته میهمان یک شهید مفقود الاثرباشیم.

شهید حمید باکری


شناسنامه شهید:

تاریخ تولد:۱ آذر ۱۳۳۴ /  محل تولد: ارومیه /  مدت حیات: 28 سال

تاریخ شهادت:۶ اسفند ۱۳۶۲ /  محل شهادت: جزیره مجنون 

مزارشهید: بی نشان (مفقود الاثر) / سمت: قائم مقام فرماندهی لشکر ۳۱ عاشورا


شهید حمید باکری در  چند سال اخیر زندگیش لحظه‌ای ‎آرامش نداشت دائماً در تلاش بود و چنانچه در وصیتنامه‌اش هم قید کرده معتقد به کسب روزی از راه ساده نبود ، از نمونه‌ بارز یک انسان متقی بود و صفاتی که در اول سوره مبارکه بقره و نیز حضرت علی (علیه السلام) در خطبه همام در مورد متقین فرموده‌اند در او عینیت می‌یافت.

بخش کوتاهی از وصیت نامه شهید سردار مفقود الاثرحمید باکری:

در زندگیتان همواره آزاد باشید

و به هیچ چیز غیر از خدا و آنچه خدایی نیست دل نبندید

و بدانید که دنیا زود گذر و فانیست

فریب زرق و برق دنیا را نخورید

نحوه شهادت

افتخار شهید حمید باکری ، پلی به نام حمید ، جنگ با قلبی پر از ایمان   :

در والفجر یک از ناحیه پا و پشت زخمی و بستری گشت که پایش را از ناحیه زانو عمل جراحی کردند. اطرافیانش متوجه بودند که از درد پا در رنج است ولی هیچ وقت این را به زبان نیاورد و بالا‌خره در عملیات فاتحانه خیبر با اولین گروه پیشتاز که قبل از شروع عملیات بایستی مخفیانه در عمق دشمن پیاده می‌شدند و مراکز حساس نظامی را به تصرف در می‌آوردند و کنترل منطقه را در دست می‌داشتند عازم گردید و در ساعت 11 شب چهارشنبه 3 اسفند 62 شروع عملیات خیبر بود که با بی سیم خبر تصرف پل مجنون (که به افتخارش پل حمید نامیده شد) در عمق 60 کیلومتری عراق را اطلاع داد. پلی که با تصرف کردن آن دشمن متجاوز قادر نشد نیروهای موجود در جزایر را فراری دهد و یا نیروی کمکی برای آنها بفرستد در نتیجه تمام نیروهایش در جزایر کشته یا اسیر شدند و این عمل قهرمانانه فرمانده و بسیجی‌های شجاعش ضمانتی در موفقیت این قسمت از عملیات بود و عاقبت با دو روز جنگ شجاعانه در مقابل انبوه نیروهای زرهی دشمن فقط با نارنجک و آرپی جی و کلاش ولی با قلبی پر از ایمان و عشق به شهادت خودش و یارانش در حفظ آن پل مهم جنگیدند و در همانجا به لقاء‌الله پیوسته و به آرزوی دیرینه‌اش دیدار سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام) نایل آمد.

ان شاالله سفارشات شهدا، این انسانهای والا را سرلوحه کارها و زندگیمان قرار دهیم و این ستارگان درخشان را در زندگیمان الگو و اسوه قرار دهیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png

روحشـان شـاد و یادشـان گرامـی

شهید حمید باکری (01).jpg


ختم صلوات پیشکش شهیدوالامقام  شهیدمفقود الاثر سردارحمیدباکری

نیت : تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان عج الله

بنی فاطمه: قرائت سوره الرحمن

دو سکه محبت: 140 صلوات

حاج آقاسید علی: 7000صلوات و سوره یاسین

قلب منیب:110 صلوات

عاشق شهدا: 200 صلوات

آرزوی جهان : 3000 صلوات

دختر مهر: 100 صلوات

یاران مقتدر مظلوم : 2000 صلوات+ قرائت سوره یس،رحمن، حشر و واقعه

ساحل:200 صلوات

مژده دهنده: قرائت زیارت عاشورا

تسنیم:1000صلوات

نوای زیبا و ارزشمند شهید گمنام، مفقود الاثر با احترام هدیه محضر شهید والامقام حمید باکری ومادران ارزشمندشهدای گمنام و مفقود الاثر و  همه همراهان و میهمانان بزرگوارشهدا
ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک

ختم چهارم و هفته چهارم-اتمام ختم این هفته 27 بهمن ماه


ختم صلوات هدیه به تربت پاک امام شهدا(رهبر کبیر انقلاب اسلامی) و شهدای گلگون کفن و والامقام سال 57  انقلاب

میهمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمة الله) و شهدای 57  انقلاب باشید

امام چشمه حیات و گنجینه اسرار بود.انسان کامل بود.او به خصلتهای والا ، سجایا و مکارم اخلاق آراسته بود.

Image result for ‫وصیت نامه  امام خمینی‬‎

ویژگی های فردی و رفتاری امام خمینی (ره)

چند خاطره  کوتاه و زیبا از امام  عزیزخمینی  کبیر(ره)

 امام در مصرف برق، بسیار صرفه جویى مى‏کردند. در اتاق اندرونى که محل استراحت و مطالعه ایشان بود سه لامپ وجود داشت ، یک لامپ مهتابى ، یک لامپ صد و یک چراغ بسیار کوچک 15 ولت.
وقتى امام ، قرآن تلاوت مى‏ کردند یا گزارشات مختلف را مطالعه مى نمودند، دو چراغ مهتابى و یک لامپ صد ولت روشن بود ولى وقتى که مطالعه و تلاوت ایشان قطع مى‏شد امام على رغم کهولت ‏سنى که داشتند و برخاستن برایشان مشکل بود، خودشان از جاى بر مى‏خاستند، لامپ را خاموش مى‏کردند و فقط از نور مهتابى استفاده مى‏نمودند. آنگاه که به نماز مى‏ایستادند نیازى به مهتابى هم احساس نمى‏کردند و فقط چراغ کوچک را در حدى که نور ضعیفى در اتاق باشد روشن نگه مى‏داشتند.

امام حتى کفن از خود نداشتند

نکته‏ اى که مى‏تواند براى همه ما بسیار پند آموز باشد، این است که همان شبى که مى‏ خواستند امام را غسل و کفن کنند، دیدند که این رهبر عظیم و بزرگمرد عالم اسلام حتى یک کفن نیز از خود ندارد، و این حاکى از نفس مهذب و خصلت هاى پیامبر گونه امام بود.

حاجى خیلى از آب استفاده مى‏کنى

یک روز من داشتم به باغچه آب مى‏دادم، امام به من گفتند:«این آب خوردن نباشد.» گفتم: نه آقاجان این آبى است که از چاه مى‏آید. گفتند:« آب چاهى نباشد که مردم از آن استفاده مى‏کنند.» گفتم نخیر آقا آب چاهى است که مخصوص همین جا است و براى درختان همین جا کنده‏اند. روز دیگر آمدند و گفتند: « حاجى خیلى از این آب استفاده مى‏کنى.» من تعجب کردم که مى‏گویند از آبى که کسى از آن مصرف نمى‏ کند زیاد استفاده نکنید. بعدا فهمیدم که آقا در مورد برق که براى بالا آوردن آب از چاه مصرف مى‏شود ملاحظه مى‏کنند. خیلى مقید بودند که در هیچ زمینه ‏اى اسراف نشود. اگر مى‏دیدند چیز خوراکى در سطل زباله ریخته شده بسیار ناراحت مى‏شدند که چرا خوراکى را در سطل ریخته ‏اند.

http://nosazi.tehran.ir/portals/0/image/vasiatname%20emam/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85%2018.JPG

http://www.irpetro.com/showimage.aspx?imagepath=/irpetro_content/media/image/2015/11/7082_orig.jpg&mode=250

http://asrupload.ir/moallaa/tasavir/92/10/enghelab-eslami.jpg

روح والایشان شاد و یادشان گرامی

مستحب است ؛

در موقع تجارت تکبیر بگوییم. در موقع سفر در هر پستی و بلندیهای سفر تکبیر بگوییم. در اعیاد تکبیربگوییم . امشب هم جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامیست زیباست و مستحب است تکبیر بگوییم . بیاییم تکبیرهایمان را هدیه کنیم به روح والای بنیانگذار این پیروزی عظیم و به خونهای مطهر ریخته شده  شهدا که درخت انقلاب را آبیاری کردند .الله اکبر...

http://statics.imam-khomeini.ir/UserFiles/fa/Images/NewsPhoto/2016/139403181051206585449974.jpg

http://s3.picofile.com/file/8206004568/ta_akhar_istade_im_.jpg

ختم صلوات پیشکش روح ملکوتی و آسمانی امام خمینی (ره)

به نیت تعجیل در ظهور و سلامتی امام زمان (عج)

عاشق شهدا : 500 صلوات و 313  مرتبه ذکر الله اکبر

پرواز تا خدا: 100 صلوات

قلب منیب: 110 صلوات

یاران مقتدر مظلوم: 1000 صلوات-200 تکبیر-سوره یس و الرحمن

دلنوشته های من: 200 صلوات

لیلا :110 صلوات

دوستانه :100 صلوات

حاج آقا سید علی: 5000صلوات و سوره یاسین و2000 الله اکبر


ضمنا عاجزانه خواهشمندیم از همراهان بزرگواری که حرم مطهر امام خمینی (ره) مشرف میشوند ، نایب الزیاره همه ی شرکت کنندگان و بنده در آن مکان مقدس باشند طلب شفاعت و التماس دعا نمایند( مخصوصا بزرگواران همجوار به حرم مطهر).ملتمس دعا خادم الشهدا


اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک


ختم صلوات هدیه محضر مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله


میهمان اولین مدافع حرم، بانوی دو عالم حضرت صدیقه شهیده حضرت فاطمه زهرا (سلام الله ) باشیم

http://uupload.ir/files/desu_%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87_(%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87).jpg

خاک جبهه خبر از چادر خاکی دارد              باوفا تر کسی از مادر ما نیست که نیست
بهر درمان پریشانی این نوکر ها              چاره ای جز سفر کرببلا نیست که نیست

وقت باید بگذاریم برای عزاداری، وقت بگذاریم برای توسل،  شهدا به حضرت زهرا سلام الله علیها وصل بودند...

ذکر مقدس "یازهرا" و توسل رزمندگان اسلام به حضرت صدیقه طاهره در روزهای جبهه و جهاد چنان شورآفرین بود که شهادت نامه بسیاری از آنان با همین ذکر امضا شد.


بر سر سربند یا زهرا(س)دعوا بود:

یکی از راویان دفاع مقدس می گوید: بهترین ذکر رزمندگان یا زهرا(س)بود و در شب عملیات بعضی التماس ها و دعواها بر سر سربند یا زهرا (س) بود؛ این علاقه چنان بود که وقتی عملیاتی با نام مقدس حضرت زهرا (س) انجام می شد بیشتر آنان از ناحیه پهلو یا سینه آسیب می دیدند.


شهید سید ابراهیم تارا بارها می گفت: می خواهم مثل مادرم فاطمه (س) گمنام باشم، کسی برایم چلچراغ نگذارد. بعضی بچه ها پلاک خود را به دیگری می دادند و می گفتند: حضرت زهرا (س) نشانی نداشته باشد، من داشته باشم؟!


اصابت گلوله به پهلوی شهید «سخندان» دلیلی برای ذکر یا زهرا (س) گفتنش شد

شهید «مرتضی عطایی» در خاطرات خود آورده است: سینه خشاب را که باز کردم متوجه شدم که سه گلوله­ دیگر هم به پشت، ران و پهلو سید ذاکر (محمد سخندان) اصابت کرده است. فکر می­‌کنم علت ذکر «یا زهرا» گفتن مکررش، دردی بود که در ناحیه­ پهلو احساس می‌‌کرد و یاد بی‌بی دو عالم افتاده بود.

جدا کننده متن وبلاگ لاینر وبلاگ

سربند یازهرا( سلام الله)

مقام معظم رهبری : هیچ کس در دوران دفاع مقدس به رزمندگان نگفت که رمز یا زهرا برای حملاتشان بگذارید یا سربلند یازهرا ببندید اما در دوران دفاع مقدس امام مبارک حضرت زهرا و حضرت بقیة الله از همه نامهای مطهر دیگر بیشتر مطرح است...این نشانه توجه آن بانوی دوعالم است.


توسل شهید برونسی به حضرت فاطمه زهرا سلام الله
شهید روز قبل از عملیات بدر روحیه عجیبی داشت مدام اشک میریخت علت را که پرسیدم آقای برنسی گفت: دارم از بچه ها خداحافظی می کنم.چرا که در خواب بی بی فاطمه زهرا را دیدم که فرمود: فلانی ! فردا میهمان ما هستی محل شهادت را هم نشان داد.در همین چهار راه در منطقه عملیات بدر باید نماز بخوانم  تا وقتی که بسوی خدا پرواز کنم و بالاخره این خواب در همان جا و همان وقتی که گفته بود به زیبایی تعبیر شد.

ایام فاطمیه با ترکشی که از ناحیه پهلو بهش وارد شد به شهادت رسید

شهید سیّد کمال فاضلی(متول شهرکرد)در والفجر هشت – فاو به شهادت رسید؛ عملیّات محرّم مجروح شد طوری که دکترا ازش قطع امید کرده بودند؛ حضرت فاطمه(س) اومده بود به خوابش، فرموده بود: “پسرم تو شفا گرفتی، بلند شو، فقط باید قول بدی که جبهه رو ترک نکنی! “.

بعد از این خواب، سر از پا نمی شناخت … عملیّات خیبر ، شد فرمانده گردان حضرت علی اکبر (ع) از بس حضرت زهرایی بود اسم گردانش رو عوض کرد گذاشت “یا زهرا(س) ”
شهید که شد ایّام فاطمیه بود. ترکش خورده بود توی پهلوش.


مهر مادر (روایاتی از ارادت شهدا به مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها و عنایت حضرت به شهدا)

هدایای شما محضر مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها:
جهت تعجیل در فرج حضرت بقیة الله الاعظم  عج الله

قلب منیب:110 صلوات

حاج سید علی: 2000 صلوات و قرائت جز23 و سور واقعه و یاسین و صلوات خاصه حضرت فاطمه س 100 مرتبه

یاران مقتدر مظلوم: 1000 صلوات + 7 بار تسبیحات خانم فاطمه زهرا (س) + زیارت عاشورا

دو سکه محبت: 140 صلوات و 14 آیت الکرسی

مژده دهنده: 14تاسوره کوثر+امربه معروف درباره حجاب تاآخرهفته دیگه

پرواز تا خدا: 100 صلوات

بنی فاطمه: ثواب 100 مرتبه قرائت سوره ی کوثر

گمنام: 100 صلوات

باغبان:100 صلوات



با عرض ارادت و قبولی طاعات و عباداتتان در این ایام و در مجالس و مراسمات عزاداری التماس دعای فرج

 که ان شاالله خداوند به همه ی ما توفیق اسوه پذیری و الگو پذیری و عمل به کلمات نورانی شان را بفرماید


ضمنا عاجزانه خواهشمندیم از همراهان بزرگواری که حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله مشرف میشوند ، نایب الزیاره همه ی شرکت کنندگان و بنده در آن مکان مقدس باشند طلب شفاعت و التماس دعا نمایند( مخصوصا بزرگواران همجوار به حرم مطهر).ملتمس دعا خادم الشهدا


اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک

ادامه مطلب ...

ختم صلوات و هدایای آسمانی تقدیم به محضر شهید مدافع حرم محسن حججی والامقام


میهمان شهید محسن حججی باشیم


محسن حججی متولد 21 تیر 1370، اهل نجف آباد ، به گونه ای برای معشوقش خالص شد که شهادتش لرزه بر اندام دشمنان قسم خورده اسلام انداخت و این گونه می توان از زبان شهید علی شاهسنایی گفت؛ که شهادت همان لباس تک سایزی است که باید با ایمان و تقوا، خود را لایق این لباس آسمانی کنی.


شهید محسن حججی نمونه بارز پاک سرشتانی بود که با رفتنشان دنیا را متحول کردند و صدای لبیکشان بر بال ملائک تا ابد حک شد. جوان دهه هفتادی که پای دین و دفاع از حریم اسلام در اوج اقتدار سر داد تا خون پاکش خط بطلان بر دفتر داعش و اسرائیل غاصب بکشد و اینچنین به ندای هَل مِن ناصر یَنصُرنی امام زمان (عج) پاسخ گوید.

و چه زیباست در راه خدا منزل به منزل بگذری و سر دهی تا همگان با مشاهده اقتدارت، به تماشای عزت و سربلندی اسلام بنشینند.


رفت که بگوید هنوز هم مردان خدایی هستند که با شهادتشان برای جهان از واقعه‌ای عاشورایی گویند؛ زیرا مانند ارباب شدن، عقبه ای زیبا و پرمعرفت می خواهد و بس.


خصوصیات بارز شهید حججی 


همرزم شهید حججی در مورد خصوصیات اخلاقی شهید میگوید:

جوانی مثل شهید حججی ندیده بودم. در طول مدتی که با وی بودم، همیشه در حال ذکر گفتن بود و سعی می کرد بدون وضو نباشد. به انجام مسائل شرعی و دینی مقید بود به گونه ای که در یکی از عملیات های شهری در منزلی مستقر شدیم که درخت اناری در حیاط منزل وجود داشت، محسن به هیچ عنوان از انار های حیاط استفاده نمی کرد و حتی نمازش را در محیط عمومی می خواند تا حقی از کسی به گردنش نماند و همه این عوامل رعایت کردن کامل و جامع مسائل شرعی بود.

ندیده بودم که محسن غیبت کند و نه تنها خودش به طرف غیبت نمی رفت بلکه با مشاهده بچه ها و رفتن برخی صحبت ها به سمت غیبت، سریع بحث را عوض می کرد که همرزمانش از گناه دور شوند و همه این موارد از محسن جوانی ساخت که مانند اربابش به شهادت برسد.

شهید حججی برای شهادت لحظه شماری می کرد و می گفت یک گیری در کارم است که شهید نشدم و آن رضایت پدر و مادرم است که به زیبایی رضایت پدر و مادرش را در سفر به مشهد دریافت کرد و راهی سوریه برای دریافت شهادتی حسین گونه شد.

درسی که شهید حججی به ما داد این بود که هر روز محکم تر در مسیر ولایت فقیه قدم بگذاریم و نگذاریم دشمنان گستاخ تر از دیروز شوند. قطعا خون شهدا، بیداری زیادی در جوانان به وجود می آورد که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. محسن به همه درس آزادگی داد.


وی روز دوشنبه 16 مرداد 1396 به اسارت دشمن درآمد و در روز چهارشنبه 18 مرداد 1396 در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.


روحش شاد و یادش گرامی


وصیت نامه شهید حججی  با صدای خودشان، بصورت آنلاین از وبلاگ در حال پخش است.
لینک دانلود وصیت نامه شهید والامقام محسن حججی



http://saa-jabbari.ir/home/wp-content/uploads/2016/01/images.png


هدایای شما محضر روان پاک شهید والامقام محسن حججی:

جهت تعجیل در فرج امام زمان عج الله

https://static.netshahr.com/www.netshahr.com/images/2017-08/6644056_366-2017-08-19-14-16-43.png
یاران مقتدر مظلوم : 1000 صلوات + یک سوره یاسین + 100 ذکر لااله الا الله + تسبیحات اربعه 100 بار
سبزاکلیلی:
500 صلوات و یک سورۀ یس
دوست شهید یحیی -حاج آقا سیدعلی: 2000
صلوات و قرائت سوره واقعه
قلب منیب :110 صلوات

مژده دهنده: 200 صلوات+یک زیارت عاشورا+یک دعاازصحیفه سجادیه
بنی فاطمه:
500 صلوات و قرائت ایة الکرسی
دلنوشته های من: 
200 صلوات و قرائت فاتحه








با عرض ارادت، از همراهان بزرگوار ساکن شهر شهید پرورنجف آباد و اصفهان (و شهرهای توابع در صورت امکان)خواهشمندیم به نیابت از تمامی شرکت کنندگان و بنده حقیر به زیارت این شهید والامقام مشرف شوند و طلب شفاعت و التماس دعا نمایند. ملتمس دعا خادم الشهدا

اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک